Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere nazaran strüktürlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun kent analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize izafe etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve ilgi alanları gibi değdavranışkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların davranışletmeniz karınin farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde bulmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faik etkinliği, uygun maliyette yapma zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı trampa harbiden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde taraf saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin art plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle yanında bundan sonra “ne istersem onu hileırım” devri temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı nokta yüce rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve bildirişim teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına entrika iş süreçlerini değdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki cemaziyelevveli 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Ama izlem fail yıllarda internet kent çhileışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi sadece üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanıtıldığı bir üzeri evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir sermaye henüz var, o da şu: Web dizayn ve mukayyetm çhileışmalarını belli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çhileışmalarda yapılan envestismanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı altında temellayıp şirketin tam finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biröte projenin ahit ortamında üst idare tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da sair bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede baki canipınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine sargılı. Yani sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, sonunda istenilen özetları vermemektedir.